Storno
Raději práci nastalo.cz ?

Největší výběr kvalitních brigád pro všechny

- studenty, od 15 let, nezaměstnané, ženy na mateřské dovolené i důchodce. Všechny brigády ověřujeme, zaručujeme se za solidní chování.

Raději práci nastalo.cz ?

Největší výběr kvalitních brigád pro všechny

- studenty, od 15 let, nezaměstnané, ženy na mateřské dovolené i důchodce. Všechny brigády ověřujeme, zaručujeme se za solidní chování.

Kde hledáte?
 
Jakou brigádu?
 
Všechny Hledat
Město brigády
Datum brigády
Mzda brigády

Přehled článků

Jak navýšit počet odpovědí u inzerátu?

Aby inzerát zaujal je dobré ho osvěžit třeba fotografiemi z místa pracoviště nebo videem.
Inzertní portály  www.nabrigadu.cz a www.nastalo.cz nabízí firmám tento prostor zcela automaticky a zdarma.
Uchazeči mají také větší zájem o „obsahově plné“ inzeráty. Důležité je popsat společnost, která uchazeče hledá – bohatě postačí 2-3 věty, které Vás vystihují. Dále POPIS PRACOVNÍHO MÍSTA – náplň práce, několik bodů ve kterých přiblížíte uchazeči co od něj očekáváte.
POŽADAVKY NA UCHAZEČE, uvádějte opravdu jen důležité schopnosti či dovednosti.
NABÍDKA, komunikace o mzdě je pro uchazeče to absolutně nejdůležitější. Komunikujte proto jasně a pochopitelně mzdu, odměny, bonusy a další výhody, které nabízíte.
Je úplně v pořádku pokud nabídnete rozmezí a klidně minimálního a maximálního platu, které je odvislé od výsledků, schopností, praxe nebo dovedností uchazeče. Např 25 - 40.000 Kč
Inzeráty, které místo konkrétní mzdy nabízí „MZDA DOHODA“ velmi propadají.

Zvýrazněný inzerát ANO nebo NE?

Jakékoliv zvýraznění na internetu má velký vliv na cílovou skupinu. U zvýrazněných inzerátů na našich stránkách jsme schopni garantovat určité množství odpovědí.
Každý zvýrazněný inzerát na www.nabrigadu.cz a www.nastalo.cz  dál propagujeme na internetu, sociálních sítích a za pomoci optimalizačních IT nástrojů jsme schopni zasáhnout konkrétní cílovou skupinu potenciálních uchazečů a garantovat odpovědi od uchazečů.

Profil Vaší firmy na stránkách www.nabrigadu.cz a www.nastalo.cz

Každá společnost, která u nás chce inzerovat má možnost si vytvořit poměrně obsáhlý profil inzerenta. Je možné vkládat různé fotografie z místa pracoviště nebo videa, ve kterých můžete uchazečům přiblížit náplň práce nebo pohled do Vašeho týmu.
Vytvoření profilu zabere nějaký čas ale je to investice do oslovení Vašich potenciálních kandidátů.

Text inzerátů: „slohově nebo v bodech“ ?

Z reakcí uchazečů doporučujeme: Informace o firmě slohově v několika větách. Náplň práce, požadavky a nabídku jednoduše v bodech. Na konci inzerátu doporučujeme čtenáři napsat jaký bude další postup v případě, že Vám pošle životopis.

Chcete si být jisti, že budete mít odpovědi na svůj inzerát?

Pak bude zapotřebí ho dobře napsat a nějakým způsobem odlišit od druhých ZVÝRAZNĚNÍM nebo PŘIPÍCHNUTÍM. Obě dvě možnosti nabízíme. Cena se liší podle konkrétního tipu a časového období na které ho chcete využít.

Klíčová slova v inzerátu – co uchazeče zajímá?

Z našich dlouhodobých průzkumů vychází, že uchazeče o zaměstnání nebo brigádu přednostně zajímají čtyři kritéria: uvedená mzda, lokalita, náplň práce a typ pracovního poměru. Další důležité body jsou: pracovní doba, způsob dopravy a bonusy.

Je pravda, že se nacházíme v období „personální krize“ - došli lidi co chtějí pracovat?

Termín „personální krize“ je dosti silný. Pravdou ale je, že v některých částech naší země vystihuje z pohledu některých firem situaci na trhu práce.
To co zaznamenáváme obecně je růst mezd zaměstnanců a to o 7-10% ročně. Ty firmy, které začali zvedat mzdy jako první a nereagují jen na nabídky, chcete-li přetahování od konkurenčních firem jsou na tom mnohem lépe. Prokázali totiž zájem os své pracovníky. Lidé, kteří pro firmu pracují a odvádějí dobrou práci, chtějí být odměňováni víc a to  bez tlaku konkurence. Každý pracovník na jakémkoliv místě vnímá jestli se firmě daří nebo nikoliv. V této souvislosti pak chce být odměňován.
Setkali jsme se i s reakcí: „Kam to až poroste...?“ :) Naše predikce je, že pokud firmy chtějí Evropskou kvalitu a výsledky, porostou platy na Evropský průměr. Ostatně bylo by to fér, když náklady na život jsou velmi podobné.

Proč lidé opouštějí firmu po několikaleté spolupráci?

Mnoho manažerů ve firmách si myslí, že důvodem je výše mzdy. A ano, často je velmi důležitým faktorem ale nikdy né jediným nebo hlavním. „lidé vždy začínají u lidí a končí u lidí“ Pěkný stůl, dobré jídlo, pěkné pracovní prostředí to je fajn ale PROJEVENÝ ZÁJEM o člověka to je většinou rozhodující. Lidé chtějí ocenění i v podobě pochvaly. Bohužel většinou je dobře odvedená práce samozřejmostí a vedoucí manažeři si všímají jen problémů a chyb.

Často skloňované téma PERSONÁLNÍ MARKETING, co se pod ním skrývá?

Personální marketing je komplexní systém práce, jehož cílem je aby firma měla stále dostatek uchazečů. Je to dlouhodobý přístup ke stávajícím zaměstnancům ale i komunikace navenek. Řadíme do něj: komunikaci se stávajícími zaměstnanci, odměny, bonusy, akce pro zaměstnance, dny otevřených dveří, psaní inzerátů, prezentace firmy ve svém okolí, odpovědi uchazečům na inzeráty, vedení pohovorů, náborová videa, komunikace skrze sociální sítě apod.
Stejně jako klasický obchodní marketing je potřeba věnovat mu čas, úsilí, tvořit koncepční plány v krátkodobém i dlouhodobém horizontu.
Postupně budeme na těchto stránkách probírat jednotlivá témata.

Jak efektivně reagovat na inzerát?

Udělejte si co nejjasnější představu o svém budoucím uplatnění. Co byste chtěl/a dělat v současnosti ale i za 3 roky? V čem bude Váš přínos pro budoucího zaměstnavatele?

Při čtení inzerátů věnujte pozornost všem bodům a reagujte jen na pozice, o které máte opravdový zájem a jste schopni svůj zájem obhájit při osobním pohovoru.

Jak napsat životopis

CVVáš životopis – má čtenáře inspirovat k osobní schůzce s Vámi. Musí být pravdivý a měl by z něj každý pochopit, jaká byla Vaše náplň práce, jaké jsou Vaše schopnosti, znalosti a přednosti. Musí obsahovat kontaktní údaje - telefoní číslo, e-mailovou adresu

Jak se připravit na pohovor?

PohovorOsobní pohovor je okamžik, kdy můžete prodat „sebe“, svoje schopnosti, znalosti, potenciál. Věnujte čas přípravě, zjistěte si informace o zaměstnavateli. Sebeprezentace - buďte připraveni o sobě 2-3 minuty promluvit - vyzdvihnout své přednosti a promluvit i o svých slabostech. Zvolte profesionální oblečení úměrné pozici, příjemná vůně Vám pomůže vždy lépe zapůsobit. Připravte si otázky, které Vás zajímají, a dělejte si poznámky.

 

Druhy pracovních smluv

Dokument Podle českého zákoníku práce je možné uzavřít tyto tři druhy pracovněprávních smluv

  • Pracovní poměr
  • Dohoda o pracovní činnosti
  • Dohoda o provedení práce

Dohododa o provedení práce

Dokument Dohoda o provedení práce (DPP) je typ pracovní smlouvy. Jejím omezením je 300 hodin za rok a výdělek maximálně 10 000 Kč měsíčně, ale hlavní výhodou je, že zaměstnanec nemusí platit sociální a zdravotní pojištění.
Dohoda o provedení práce - vzor ke stažení zdarma

Výpočet mzdy u Dohody o provedení práce

Mzda na DPP je při podepsaném prohlášení poplatníka do částky 10.000 Kč měsíčně bez odvodu na zdravotním a sociálním pojištění.

Pásmo hrubé mzdy Sazba Základ 0-10.000
Daň z příjmu 15,00 % Superhrubá 0
Zdravotní pojištění 4,50 % Hrubá 0
Sociální pojištění 6,50 % Hrubá 0

Dohoda o pracovní činnosti

Dokument Dohoda o pracovní činnosti (DPČ) je typ pracovní smlouvy. Jejím omezením je polovina běžného pracovního fondu, tj. typicky 80 - 88 hodin měsíčně dle počtu pracovních dní. Počet hodin v roce není omezen a není omezena ani výše výdělku. Pokud mzda překročí částku 2 500 Kč, pak musí zaměstnanec platit sociální a zdravotní pojištění.
Dohoda o pracovní činnosti - vzor ke stažení zdarma
 

Pracovní poměr

Dokument Pracovní poměr je typ pracovní smlouvy. Je možné ho uzavřít na dobu určitnou nebo neurčitou. 
Z pracovního poměru se vždy odvádí zdravotní a sociální pojištění. 
Pracovní poměr - vzor ke stažení zdarma

bqiuv95t65trl22cgp4ie222r0